Видеоарт и дигитална интеракция
Приключиха уъркшопите по Видеоарт и дигитална интеракция, реализирани в Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа”, гр. Трявна по проект „Паралелни стъпки, паралелни пространства“.
В периода 5-ти – 8-ми март 2012 г. екипът на Център за неформално образование и културна дейност АЛОС стартира поредната инициатива в рамките на платформата „Паралелни стъпки, паралелни пространства”. В случая става въпрос за самостоятелен проект, финансиран по програма „Дебюти” на Национален фонд „Култура” и насочен към осъществяване на първите публични изяви на дипломанти от две художествени гимназии.
Проектът е културно-образователна инициатива, насочена към млади артисти, ученици и студенти в сферата на визуалните изкуства. Главната му цел е да подпомогне художественото образование в България, като компенсира празнотите в информационен, теоретичен и практически план, които образователните институции не са в състояние да запълнят. Инициира се изграждане на образователна платформа в полето на неформалното образование […]