КЕВИС – Младежки симпозиум за кинетично изкуство задвижвано с вода

От 6 до 11 юли в Архитектурно-етнографски комплекс „Етър“- Габрово се проведе първи по рода си младежки симпозиум за кинетично изкуство задвижвано с вода. Организатор на инициативата бе Център АЛОС в партньорство с АЕК „Етър“. Идеята на събитието бе да събере млади хора с професионален интерес към изкуството, които в рамките на седмица създаваха кинетични… Продължение »

 

Съвременното изкуство в образованието 2015

Обучителен семинар за преподаватели в областта на визуалните изкуства „Съвременното изкуство в образованието 2015“ За трета поредна година Център АЛОС е организатор на обучение за преподаватели от училищата по изкуствата. Инициативата е в рамките на образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“. Обучението ще се проведе от 9 до 12 юли, в базата… Продължение »

 

Там край реката

От 19 до 21 юни Център АЛОС организира уъркшоп за лендарт с ученици от Национално училище по изкуствата „Проф. Веселин Стоянов”- Русе. Реализацията е част от учебно-творческата практика на учениците от VIII клас и е осъществена в рамките на Образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“. Уъркшопът се проведе на брега на река… Продължение »

 

Плаващ образ

Център АЛОС участва във фестивала „Включи града“ в Бургас с уъркшоп за художествени инсталации на открито. Заедно с ученици и преподаватели от Национална художествена гимназия „Димитър Добрович“ – Сливен, между 12 и 14 юни 2015 г. беше изградена впечатляваща художествена инсталация в бургаския приморски парк. Автори на инсталацията са Добрин Атанасов и Любен Кулелиев от… Продължение »

 

КАЛЕЙДОСКОП

По повод 55-годишния юбилей на Национално училище по изкуствата „Проф. Веселин Стоянов“ в Русе, между 18 и 20 април Добрин Атанасов и Любен Кулелиев от Център АЛОС реализираха уъркшоп за художествени инсталации и намеси в средата. Инициативата е в рамките на образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“ и е част от богатата… Продължение »