Всичко от категория: Проекти

Другото изкуство на София – презентция

При много голям интерес на 8 ноември 2016 г. премина втората публична изява по проекта „Другото изкуство на София“, който се изпълнява от сдружение „Изкуство в действие“ в партньорство с Център АЛОС. Основната част от събитието се проведе в голямата дискусионна зала (Червена зала) на Центъра за култура и дебат „Червената къща. Пред препълнената зала… Продължение »

 

Нощ Пловдив 2016

Впечатляващи художествени инсталации изградиха в Пловдив ученици от три национални гимназии по изкуствата – НГПИ „Св. Лука“ – София, НХГ „Цанко Лавренов“ – Пловдив и НГПИ „Тревненска школа“ – Трявна. Инициативата бе част от фестивала „Нощ на музеите и галериите“ в Пловдив, а реализацията се осъществи в уъркшоп, ръководен от екипа на Център АЛОС, в… Продължение »

 

В Европейската нощ на музеите – София

На 21 май Център Алос покани гостите и жителите на столицата на творческа работилница по повод Европейската нощ на музеите. Ателието за Рисуване със светлина  провокира публиката да участва в създаването на light-painting произведения. В обособено пространство – на открито в градинката на бившия мавзолей (между Двореца и градинката на Народния театър), всеки посетител имаше… Продължение »

 

ОТ ДИСТАНЦИЯТА НА ВРЕМЕТО

На 27 април  в Софийски арсенал – музей за съвременно изкуство бе открита изложбата „От дистанцията на времето“. Това е първата изява от проект „Другото изкуство на София“, който се изпълнява от сдружение „Изкуство в действие“ в партньорство с Центъра АЛОС. Проектът включва поредица от изложби, презентации и прожекции с артефакти и документации от алтернативния… Продължение »

 

АРТ АКТИВ

Между 11 и 14 април община Трявна бе домакин на поредица от уъркшопи в различни области на съвременното изкуство с участие на ученици от Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“. Инициативата, наречена „АРТ АКТИВ“ е организирана от Център за неформално образование и културна дейност АЛОС в рамките на образователната платформа „Паралелни стъпки, паралелни пространства“…. Продължение »