Всичко от категория: Проекти

Проект „Паралелни стъпки, паралелни пространства, Стъпка 1“

Проектът е културно-образователна инициатива, насочена към млади артисти, ученици и студенти в сферата на визуалните изкуства. Главната му цел е да подпомогне художественото образование в България, като компенсира празнотите в информационен, теоретичен и практически план, които образователните институции не са в състояние да запълнят. Инициира се изграждане на образователна платформа в полето на неформалното образование… Продължение »

 

Светлина и движение

На 12-ти и 13-ти декември 2011 г. в Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа” ще се проведе трети пореден етап от проект „Паралелни стъпки, паралелни пространства”. Той е насочен към запознаване на участниците с кинетичното изкуство и опарта…. Продължение »

 

Коледа в домa 2011

Благодарение на многото малки и големи „подарители”, участвали тази година в благотворителната кампания „Коледа в домa”, център Алос събра 136 кг. детски играчки, книжки, филми и дрешки в партньорство със софийските детски градини ЧДГ „Малки стъпки”, ЧСОУ и ЧДГ „Дрита” и ЦДГ „Лозичка”. Те бяха прилежно сортирани, опаковани и изпратени на деца, лишени от родителски грижи в домове в северозападна България…. Продължение »

 

Приключи благотворителната кампания „Коледа в дома 2011“

Благодарение на многото малки и големи „подарители”, участвали тази година в благотворителната кампания, център Алос събра 136 кг. детски играчки, книжки, филми и дрешки в партньорство със софийските детски градини ЧДГ „Малки стъпки”, ЧСОУ и ЧДГ „Дрита” и ЦДГ „Лозичка”. Подаръците бяха сортирани, празнично опаковани и изпратени на 220 деца, лишени от родителски грижи в домовете във Видин, Лом, Монтана и Враца…. Продължение »

 

Коледната работилница на Център Алос е готова

В нея се включиха деца лишени от родителски грижи от дома в кв. Драгалевци, гр. София. Водени от екип арт-педагози на Център Алос създадоха заедно празнична украса за дома и коледни картички, от хартия и природни материали…. Продължение »