Съвременното изкуство в образованието 2015

Обучителен семинар за преподаватели в областта на визуалните изкуства „Съвременното изкуство в образованието 2015“ За трета поредна година Център АЛОС е организатор на обучение за преподаватели от училищата по изкуствата. Инициативата е в рамките на образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“. Обучението ще се проведе от 9 до 12 юли, в базата… Продължение »

 

Там край реката

От 19 до 21 юни Център АЛОС организира уъркшоп за лендарт с ученици от Национално училище по изкуствата „Проф. Веселин Стоянов”- Русе. Реализацията е част от учебно-творческата практика на учениците от VIII клас и е осъществена в рамките на Образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“. Уъркшопът се проведе на брега на река… Продължение »

 

Плаващ образ

Център АЛОС участва във фестивала „Включи града“ в Бургас с уъркшоп за художествени инсталации на открито. Заедно с ученици и преподаватели от Национална художествена гимназия „Димитър Добрович“ – Сливен, между 12 и 14 юни беше изградена впечатляваща художествена инсталация в бургаския приморски парк. Участниците изградиха обемни обекти, които осветиха отвътре. Създаденият по този начин светлинен… Продължение »

 

КАЛЕЙДОСКОП

По повод 55-годишния юбилей на Национално училище по изкуствата „Проф. Веселин Стоянов“ в Русе, между 18 и 20 април Център АЛОС реализира уъркшоп за художествени инсталации и намеси в средата. Инициативата е в рамките на образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“ и е част от богатата артистична програма, която училището поднесе пред… Продължение »

 

СВЕТЛИНАТА Е ЖИВОТ

От 14 до 17 април Община Трявна бе домакин на поредица от уъркшопи в различни области на съвременното изкуство с участие на ученици от Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“. Инициативата е организирана от Център за неформално образование и културна дейност АЛОС в рамките на образователната платформа „Паралелни стъпки, паралелни пространства“. Идеята на платформата… Продължение »