Всичко от категория: Новини

По вода

С поредица уъркшопи и „пускане по вода“ на кораб във фонтана пред Доходното здание в Русе стартира учебната година по програма „Паралелни стъпки, паралелни пространства“ на Център Алос. От 9 до 14 септември по време на учебната практика на учениците от НУИ „Проф. Веселин Стоянов” Русе и уъркшопи водени от арт-педагози на Център Алос и… Продължение »

 

Шипченска епопея

На 26 и 27 август по повод честванията на 139-тата годишнина от боевете на връх Шипка ученици от Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“ изградиха интерактивна арт инсталация в непосредствена близост до върха. Инициатор на събитието бе областният управител на Област Габрово, а реализацията се осъществи в уъркшоп ръководен от екип на Център АЛОС… Продължение »

 

Срещу течението

За пета поредна година Център АЛОС и Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“ организират летен уъркшоп за съвременна скулптура, лендарт и инсталационни форми. Мероприятието, случилo се в периода 8 – 14 август 2016 г., е насочено конкретно към обучаващи се в сферата на визуалните изкуства.  Инициативата се реализира традиционно в град Трявна в рамките… Продължение »

 

Семинар – Изкуство и образование 2016

­­­ За поредна година Център АЛОС организира семинар за преподаватели в сферата на визуалните изкуства от училищата по изкуствата и културата. Инициативата е в рамките на образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“. Обучението се проведе от 8 до 10 юли, в базата на Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“ – Трявна…. Продължение »

 

Среща с учители от училищата по изкуствата

За поредна година Център за неформално образование и културна дейност АЛОС се включи в среща с учители от художествените училища, организирана съвместно с Министерството на Културата. Срещата, посветена на художественото образование, се състоя на 13 юни 2016 г. в Арт Галерията на НДК, където беше експонирана изложба с произведения на 222 ученици от 13  училища… Продължение »