Всичко от категория: Новини

Нощ на музеите в София 2017

Център Алос взе участие в Европейската нощ на музеите 2017 като се включи в програмата на два столични музея в нощта на 20 май. В Националния Военноисторически музей се проведе уъркшоп за създаване на художествена инсталация, в който освен екипа на АЛОС, участваха и млади творци (стажуващи при нас). Мащабната инсталация, носеща името „Скрито послание“… Продължение »

 

Студентски стаж 2017

Стажантска програма Общо шест студента от НБУ и НХА завършиха успешно тримесечната стажантска програма на Център Алос към проект „Студентски практики“ на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ на МОН. Стажантите се включиха в организирането на реални събития и уъркшоп дейности от програмата на Център Алос. В първия етап от обучението, стажантите се… Продължение »

 

ТРЕВНЕНСКА ШКОЛА

Център АЛОС е партньор в организирането на изложба на бивши възпитаници на Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“ в Monev Gallery / Сердика център в София. Изявата стартира на 25 април 2017 г. Целта ѝ е да бъдат представени многобройните възможности и посоки на реализация в областта на културата, на поколенията завършили Тревненското художествено… Продължение »

 

Навън в града

Вече по традиция през април Център АЛОС организира серия от уъркшопи в различни области на съвременното изкуство с ученици от Национална гимназия за приложни изкуства „Тревненска школа“ – гр. Трявна. Инициативата е част от Образователната платформа за съвременно изкуство „Паралелни стъпки, паралелни пространства“. През тази година реализациите се осъществиха в между 18 и 21 април… Продължение »

 

Благотворителен търг СЕКТОР АРТ

На 13 април, по повод великденските празници, беше организиран благотворителен търг, в който участваха ученически произведения, създадени в ателиетата на СЕКТОР АРТ. Фирмата организатор е Avant X technology, а сумата, която се събра надхвърли 1000 лв. Организираната от Център АЛОС инициатива СЕКТОР АРТ – специално създаден бранд в подкрепа на ученическото творчество, провокира интереса на… Продължение »